Wednesday, January 25, 2012

This is the last friends!

Sekarang sudah Januari. Tak lama lagi Februari, lepas tu Mac. Mac??

OH NOOoOoo!! It's examination period! Aku belum sedia lagi ni. I'm not ready for the exam. I'm not ready to separate with my friends here. Huhuhu!!!

Well, sem akhir ni aku nak betul-betul fokus sebenarnya. Tapi, nilah K.E.M.A.L.A.S.A.N. yang beraja dalam hati dan diri ni. Bikin panas tolllll!! Setan setan! Shuuuuuhhh...'A'uzubillahiminassyaitonirrojim!!!

Aku mau lulus semua subjek semester ni. Semua killer paper woooo!!! Aku mau grad on time! Toink! Toink!

Aku mau pakai jubah & pegang skrol diploma aku tu. Walaupun ianya setakat diploma, at least aku berjaya dapatkannya dengan titik peluh aku sendiri. Bukan tiada ambil tingkatan 6, tapi aku yang pemalas tahap gaban sampai gagal dua paper! (Fiqh/Faraid & Nahu/Sarf) Wahahaha. ----> Ketawa Tak Puas Hati

Hmm, aku mau Mak & Bapa datang masa aku konvo nanti. Mesti touching gila suasana time tu kan? Arhh, tak sabarnya. Lepas tu, aku nak bawa the whole family aku round2 satu Kuching ni. Biar puas!! Hahahahaa

Aku nak jumpa balik dengan kawan-kawan sekelas aku. Belum pun berpisah, aku rasa macam nak nangis je sekarang nie!! :'(

They all are the best classmates I've ever had! Wowww, I love you guys! Kita jumpa nanti time konvo eikk...Will be missing you!

Tapi, time konvo tu sebenarnya aku mau seseorang yang istimewa di hati pun datang juga. Tapi apa boleh buat lah, tiada jodoh kan. Mau buat macam mana juga. InsyaAllah, nanti ada juga tu yang sesuai dihantar oleh Tuhan. JanjiNya kan pasti!

Jadi di semester akhir ni, sepatutnya aku belajar. Bukan update blog macam sekarang ni. Sepatutnya aku buat kerja Bel, bukan duduk depan laptop sambil mesej dengan Eqah macam sekarang ni. Hahahaha. Ok, jap lagi aku start.

Bukan senang sebenarnya assignment kali ni. Tu lah aku lebih banyak habiskan masa meng'online'kan diri. Wakakaka. Cakap jak la diri tu malas, alasan lagi assignment susah!

Bagus aku buat kerja tu sekarang, jadi esok dapat tanya ngan Dr Simon yang very-very the kiut itu. Hahak!

Ok my open diary. Adios amigos!


Tulusly,

NudifaBakar

No comments: