Friday, June 24, 2011

19 - aku bakal meninggalkanmu..

Entry ni aku buat berdasarkan umur aku yang akan meningkat lagi setahun iaitu 20 tahun!! Huhu.....Dah kepala dua dah...tak ada lagi kepala satu....bye2x!!! :'(

Seperti tahun2 yang lalu juga, doa dan harapan aku tetap sama ---> aku ingin dipertemukan jodoh yang baik2 dan diberkati hidupku ini....Amin~

Ni lah pertama kali aku menyambut birthday ku di rantauan org...(Ceh, setakat Sabah-Sarawak jak pun..HAHA)  Sedih, pilu, semua lah perasaan yang kurang baik tu ada...Kebiasaannya kan di rumah mama akan  masak something special utk sambut birthday setiap seorang dari kami...Tak ada kek pun tak apa, asalkan mereka ingat tarikh keramat buatku ini....Huhu (Rasa nak nangis, tp tak boleh, ada org kt sebelah ni...huhu)...Aku rindu rumah!

Tapi Tuhan itu Maha Adil, di sebalik kesedihan yang aku rasai, ada juga kebahagiaan yg Dia beri;  memandangkan tarikh birthday aku sama dengan liza a.k.a geng rumah sewa, maka semua geng2 kelas aku membuat sambutan hari jadi kami malam sabtu ni...hehehe (bbq.....bestnya...tp mudah2an Allah selamatkanlah birthday party tu....jgn jadi mcm bbq yang sebelum ni...amin!)  Pastu, keduanya....Roommate2 aku plak plan mau celebrate birthday aku mgu depan (disebabkan Siti pegi Johor hari Sabtu ni bersamaan hari jadi aku....huhu) tapi takpalah, rupanya dorang pun ingat date of birth aku....uuwaaa, terharu beb!! hehe...and last but not least, kawan2 aku budak cs plak plan bwa g kuching nnt sempena birthday.....hehe (Sai, ko mau belanja makan or tgk wyg?) wakakkak.....mcm mna kalo PIZZA?? hahaha...Best eh! Sesungguhnya apa yang ditakdirkan Allah untukku adalah yang terindah....Alhamdulillah.. :)

Well, sekarang pun dah masuk jam 12:56 a.m. dan aku pun dah ngantuk gila...Esok kelas jam 8......Huarghh!!! Malasnya....keh3x! Tapi aku tetap juga bangun awal punya......Sebab dah terbiasa dah kali mata tu....tak payah tunggu alarm bunyi, baru kelam-kabut nak bangun....hahaha....Wash your face, wash your feet....It's time for me to fall asleep! Nite y'all! ;)

1 comment:

Anonymous said...

nana...walaupun dh tlmbat..tapi,aku mahu ucap happy belated befday jagk..hikhi..sanah helwah..smg happy slalu..oh ya!nice blog...hee..good luck 4 u..^_^