Friday, April 1, 2011

About Common Test 2 CSC134 (1st of April year 2011)

Hari ni hari Jumaat bersamaan 1 April 2011 di mana berlaku satu Common Test pada malamnya...Hahahak!! Hendak dijadikan cerita, semalam lepas balik dr kelas yg abis pd jam 6 petang aku terus duduk depan lappy dan smbg buat blog....update2, design2..Hihik....smpai lmbt mandi..Then, lebih kurang jam 11 aku berenti la update blog, aku smbg g dgn fesbuking...Hehe..(mmg kaki online...ops!!)

Habis berfesbuking pd jam 12 (sbnrnya line yg buat hal, tu pasal la awal berenti..Hahak), aku niat di hati lah mau belajar CSC....memandangkan aku tiada buku teks csc, aku pun bukak jak la slide csc yg ada..mmg 100% aku bgantung dgn note tu....blum smpai pun 10 minit aku stdy tu ( aku rasa la..aku pn nda meninguk jam lagi..Hoho),,  dah aku tetidooo!! Haishh...satu apa pun blum stdy wei...... ;(

Keesokan paginya, awal la aku bangun....dlm kul 9 cm tu..(Hahahak!!! Awal ka tu? Subuh telepas laa...Tido mati aku mlm tu)....bangun2 jak mimang aku mengadap lappy trus, buka slide n buat nota....dahlah pen aku semua abis dkwat, tpksa buat note pakai pensel....pensel la hero aku tym tu! Luv U! Haha...Pas abis buat note tuk chapter 2, baru aku p mandi........Hihihihi...tgh hari aku turun p kperasi beli pen sebatang! Hahah..Then aku smbung buat note smpai jm 5.30 ptg...Hoh, mimang buat nota jak keja aku,,..ngantuk2 pun paksa juga....abis buat nota aku p mandi, besiap mau pegi test jam 7...(jd, bila la masa aku stdy ni kan?) Hahah...Sbnrnya aku x stdy pun, before g test aku cuma smpat baca 3 chapter jak...3 chapter yg selebihnya tu aku cuma pegang note n tgk seimbas lalu jak....(mcm la dpt msuk tu ilmu kalo main tgk jak kan?) hahaha!!

Jadi, dgn bangganya aku menjawab test!! Dengan prasaan bercampur-baur, bgegar (sbb nda abis stdy)....aku beserah jak sma Allah..Moga2 d permudahkan, amin~  Habis baca doa, aku buka kertas soalan dgn lafaz Basmalah.....Fuuuhhh, aku nmpk soalan2 tu semua sma mcm apa yg kami bincang dlm kelas tym hari Rabu tu!! Exactly the same!! Aku apa lagi, trus ambik pensel & tulis jawapan d kertas tu....Aku tekejut sbb apa yg Encik Zamri ajar & soal2 pelajar dlm kelas tu la yg masuk.....Mmg Encik Zamri baik hati, rupanya dia bg hint tuk soalan common test!! Memandangkan dia byk tanya soalan2 tu kat aku & bibi, jadi aku ada la juga ingat2 sikit...Aku tak melepaskan peluang tym tu..Hahaha!! Tp soalan2 di part A, nda semua la aku dpt jwb, ada yg aku tembak jak...(Nda tau kan...nda abis stdy...Wakakak)...

Habis menjawab, aku pun keluar la...Tak tahan duduk lama2, aircond audi 1 mmg sejuk gila....Hehe..Dekat luar plak, semua bincang balik jawapan...Hah, ni la yg aku suka dgn klasmet aku ni...mmg kami suka bincang jwpn, pok semua sama kan...Hahhaha..Kami duduk2 diluar audi smbil menunggu bdk2 pandai csc(dympna & Jack)..Hahah...Lepas semua dah ada, kami pun apa lagi.....Serang kantin!!!! Makan burger sna..(Haiss, mcm mna la mau kurus kan? hahaha)......Itulah kisah sepanjang common test 2 csc134....Ntah cm mna la result test tu nnt....adakah segemilang test 1????? (Angguk2 Geleng2)....Kita nantikannn!! Hahaha...

No comments: