Thursday, March 31, 2011

We are ONE FAMILY . . .

I'd like to say that I LOVE MY CLASSMATE in OM1143B...! Sincerely. . They brighten my life everyday with laughing & joking . . HAHA

Okeh2x...ckp dlm BM jak la...kihkihkih...Hendak dijadikan cerita, kami semua bjmpa dlm kelas..Erm, tym tu nma group masih OMD101..rindu plak mau pakai nma group tu..Ahaks!!! Masa 1st sem, semua dlm kelas tu hidup berpuak2...kalo x silap, semua ada 5 puak...(men timbak jak tu)...wakakkaka

Masuk plak sem kedua, masing2 mula merapatkan saf....Hahha...msing2 mula la rapat, tiada lagi istilah bepuak2..mgkin ada la ckit, nda byk..(apa bah aku ckp ni?,,,) hahaha...

Masuk sem ketiga ni.......Semua dah jadi SATU PUAK=SATU KELUARGA...smpai group OE nex sem, semua nda mau bepisah ni...waakaka..I LOVE U ALL lahh...muahh!! muahh!!

Pastu yg aku suka lagi dengan kelas aku nih, apa2 pun mesti akan bersatu punya...semua satu kepala!! dlm kelas tu ada yg suka buat lawak, ada yg suka ketawa, suka makan....hahah..semua melucukan..

kalau ada satu berita or cerita,,,,,bahhh, jaga.....nda smpai 5 minit, tersebar suda seluruh kelas...mimang update abis!! hahaha

Yg paling digemari dlm kelas ni ialah.........KLIK! SNAP! Hahahha...Gila bergambar satu kelas!!! Nda ble la nmpk kamera or henpon....sanggup belari utk ikut bgmbar jakk....dah tu, stylo abis kalo bgmbr..kalah artis wa cakap lu! wakakka...nnt kalo ada masa, aku uplod gmbr 'artis' OM tu....okeh? hahaha...

Jadi,,, sampai d cni saja la entry kali ni.....aku penat...mata mengantuk...belum mandi...(wakaka)...

2 comments:

Clare Ivy Taylor said...

cayalah...hahahah....bagus cerita ko tu na...I like...

NuDiFa said...

hahaha...TQ Clare Ivy Taylor...!! I like ur comment..haha..nnt aku post lagi cerita ttg kita okeh? hehe